مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 20:172022-05-17سياسي

کارخانه تولید پهپاد «ابابیل 2» در تاجیکستان افتتاح شد


کارخانه تولید پهپاد تمام ایرانی ابابیل2 صبح امروز با حضور رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپهبد شیرعلی میرزا، وزیر دفاع تاجیکستان در دوشنبه پایتخت این کشور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، در راستای تقویت و توسعه همکاری های مشترک دفاعی و نظامی بین دو کشور، کارخانه تولید پهپاد ابابیل 2 با همت و تلاش متخصصان صنایع دفاعی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با حضور سرلشکر باقری و شیرعلی میرزا ، وزیر دفاع و جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشور تاجیکستان در دوشنبه پایتخت این کشور افتتاح شد.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران با تلاش متخصصان و دانشمندان متعهد خود و با استفاده از ظرفیت های داخلی توانست در تمام ابعاد نظامی و دفاعی به ویژه هواپیماهای بدون سرنشین رشد قابل توجهی داشته باشد، گفت: امروز در جایگاهی هستیم که می توانیم علاوه بر رفع نیازهای داخلی به کشورهای هم پیمان و دوست در جهت افزایش امنیت و صلح پایدار، تجهیزات نظامی صادر کنیم.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح افتتاح تولید کارخانه ابابیل 2 در تاجیکستان را نقطه عطفی در همکاری های نظامی بین دو کشور عنوان کرد و افزود: انشاالله در آینده شاهد افزایش همکاری ها و تعاملات بیشتر از تمام سطوح دفاعی نظامی بین دو کشور ایران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه تولید پهپاد «ابابیل 2» در تاجیکستان افتتاح شد

کارخانه تولید پهپاد «ابابیل 2» در تاجیکستان افتتاح شد