مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 14:472022-05-17دانش

جشنواره فناوری به جشنواره‎ های خوارزمی اضافه شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن زمانیان رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در سومین کنفرانس کاتالیست ایران، با بیان اینکه این همایش بعد از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا برگزار می شود، - رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران از اضافه شدن جشنواره خوارزمی فناوری به دو جشنواره خوارزمی در این سازمان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن زمانیان رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در سومین کنفرانس کاتالیست ایران، با بیان اینکه این همایش بعد از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا برگزار می شود، افزود: متاسفانه دید منفی نسبت به برگزاری همایش ها و کنفرانس ها وجود دارد، در حالی که برگزاری چنین گردهمایی هایی موجب تبادل اطلاعات و ارتباط گیری میان پژوهشگران و محققان خواهد شد.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران، اظهار کرد: پژوهشکده ها، از ارکان اصلی این سازمان به شمار می روند و تاکنون 7 پژوهشکده در حوزه های مختلف راه اندازی شده که یکی از آن ها پژوهشکده شیمی است.

زمانیان، ایجاد فناوری های جدید و مدرن با استفاده از علم شیمی را از ماموریت های پژوهشکده شیمی این سازمان نام برد و ادامه داد: در این پژوهشکده محققان در گروه های کاتالیست، شیمی آلی و مواد دارویی، صن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فناوری به جشنواره‎ های خوارزمی اضافه شد

جشنواره فناوری به جشنواره‎ های خوارزمی اضافه شد