مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-17دانش

سرگذشت مسلمان شدن بانوی ژاپنی/سختی های انسکوی «فاطمه» محجبه در لابلای بودایی ها


بانوی مسلمان شده ژاپنی از سرگذشت مسلمان شدن خود می گوید که چگونه در سرزمنین بودایی ها و با نبود منابع اسلامی به دین اسلام گرویده و محجبه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج نشست همایشی با موضوع حجاب و عفاف در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج با حضور اساتید و دانشجویان و همچنین با حضور مهمانان ویژه این نشست خانم انسکو فاطمه هوشینو برگزار شد.

در این نشست بانوی ژاپنی مسلمان شده اظهار کرد: مسلمان شدم و 12 سال پیش به جمهوری اسلامی مهاجرت کردم و پنج سال ساکن قم و همسایه حضرت معصومه هستم در خانواده بودایی به دنیا آمدم خانواده من اخلاق مدار بوده ولی مقید هم نبودند خانواده ما روحانی بودایی هستند و در معبد زندگی می کردند بیش از همه بچه ها با دین بودایی آشنایی داشتم در همان معبد بازی می کردم و بزرگ شدم.

خانم فاطمه ادامه داد: عموی من دانشجوی مسیحی شده بود به آمریکا رفت کشیش شد و به ژاپن برگشت استاد انجیل است سعی داشت من را هم به مسیحیت دعوت کند به همین خاطر زبان انگلیسی را نزد او یاد گرفتم و همین یاد گرفتن انگلیسی باعث شد تا با اسلام آشنایی پیدا کنم چرا که بیشتر متون مربوط به اسلام به زبان انگلیسی بود و در ژاپن چنین منابعی نداشتیم.

وی ادامه داد اکثریت ژاپنی ها دو دین دارند یکی دین بودایی و دیگری دین شینتو امپراتور ژاپن رییس مذهب شینتو ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگذشت مسلمان شدن بانوی ژاپنی/سختی های انسکوی «فاطمه» محجبه در لابلای بودایی ها

سرگذشت مسلمان شدن بانوی ژاپنی/سختی های انسکوی «فاطمه» محجبه در لابلای بودایی ها