مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 20:172022-05-16بين الملل

هر گونه مانع تراشی در آتش بس به معنای بازگشت جنگ است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسین العزی معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن امروز دوشنبه تأکید کرد که بر اساس آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل، - معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی هشدار داد که بر هم زدن آتش بس یا مانع تراشی در این مسیر، به معنای بازگشت جنگ است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسین العزی معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن امروز دوشنبه تأکید کرد که بر اساس آتش بس اعلام شده از سوی سازمان ملل، روزانه دو پرواز [از فرودگاه صنعاء] صورت خواهد گرفت.

پایگاه خبری البوابه الاخباریه الیمنیه به نقل از العزی گزاش داد: امیدواریم [ائتلاف سعودی] به این مسئله پایبند باشد و مجددا شاهد مانع تراشی نباشیم تا بتوانیم با هم با اطمینان به سمت صلح و از سرگیری حسن همجواری حرکت کنیم .

وی به ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی هشدار داد که بر هم زدن آتش بس یا مانع تراشی در این مسیر، به معنای بازگشت جنگ است و این اتفاق نباید رخ دهد و هیچ انسان عاقلی نباید اجازه دهد که اتفاق بیافتد .

رسانه های یمنی صبح امروز ضمن اعلام ورود اولین هواپیمای یمنی به فرودگاه بین المللی صنعاء از انجام اولین پرواز از این فرودگاه به سوی امان پایتخت اردن در راستای اجرای توافقنامه آتش بس موقت خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر گونه مانع تراشی در آتش بس به معنای بازگشت جنگ است

هر گونه مانع تراشی در آتش بس به معنای بازگشت جنگ است