مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 اردیبهشت 1401 ساعت 09:322022-05-16اقتصادي

افزایش جریمه های تعزیرات/برخورد با اصناف متخلف افزایش می یابد


مدیرکل تعزیزات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به افزایش پنج برابری جریمه های تعزیرات گفت:برای تثبیت بازار به تمامی تخلفات در زمان اجرای طرح اصلاح یارانه ها به صورت ویژه رسیدگی می کنیم.

- اظهار کرد: در راستای کمک به دولت برای رسیدن به هدف از اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه ها، تعزیرات حکومتی در کنار سایر دستگاه ها در جهت تعادل و تثبیت بازار و جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی به تمامی تخلفات با سرعت، به صورت ویژه و بدون نوبت رسیدگی خواهد کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طبق قانون در این طرح افرادی که مرتکب تخلفاتی چون احتکار، گران فروشی و کم فروشی شوند، 5 برابر مجازاتی که در قانون تعزیرات حکومتی پیش بینی شده است مجازات خواهند شد، بیان کرد: در حال حاضر جریمه عدم درج قیمت کالا از 250 هزار تومان به 2 تا 10 میلیون تومان افزایش یافته است.

حسن پور با تأکید بر اینکه نظارت تعزیرات حکومتی بر بازار تنها به کالاهایی که افزایش قیمت داشته اند، محدود نمی شود، افزود: سایر کالاها اگر بدون اخذ مجوز از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم بازار استان افزایش یابند مشمول جرایم قانونی می شوند.

وی با تأکید مجدد بر اینکه پرونده های تخلفی که از ناحیه ضابطین، سازمان صمت، جهاد کشاورزی و اصناف تشکیل می شود را خارج از نوبت رسیدگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش جریمه های تعزیرات/برخورد با اصناف متخلف افزایش می یابد

افزایش جریمه های تعزیرات/برخورد با اصناف متخلف افزایش می یابد