مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-20اقتصادي

تدوین طرحی برای ایجاد خوابگاه دانشجویان متأهل متقاضی خوابگاه


این صندوق با کمک دانشگاه ها به دنبال ایجاد خوابگاه برای دانشجویان متأهل متقاضی خوابگاه در کشور است.

- رییس صندوق رفاه دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد تدوین طرحی برای ایجاد خوابگاه دانشجویان متأهل متقاضی خوابگاه رییس صندوق رفاه دانشجویان گفت: این صندوق با کمک دانشگاه ها به دنبال ایجاد خوابگاه برای دانشجویان متأهل متقاضی خوابگاه در کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر مسعود گنجی روز گذشته در بازدید از امکانات رفاهی دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی با اعلام این خبر افزود: امسال برای شروع این طرح نیازمند حدود 5 هزار میلیارد تومان هزینه است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبلغ 12 هزار میلیارد تومان برای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تصویب کرده اند و این مبلغ 5 هزار میلیارد تومان را می توان از این محل تهیه کرد.

وی افزود: فعلاً این طرح به نهاد ریاست جمهوری ارائه شده است در صورت موافقت نهاد ریاست جمهوری، اجرای این طرح می تواند از سال 1401 شروع شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه اصلی ترین مأموریت صندوق رفاه دانشجویی اعطای تسهیلات در قالب وام دانشجویی به دانشجویان است، گفت: سعی بر این است که هیچ تقاضایی برای اخذ وام، بی پاسخ گذاشته نشود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین طرحی برای ایجاد خوابگاه دانشجویان متأهل متقاضی خوابگاه

تدوین طرحی برای ایجاد خوابگاه دانشجویان متأهل متقاضی خوابگاه