مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 بهمن 1400 ساعت 16:172022-02-14اقتصادي

جلوگیری از سواستفاده سودجویان در بازار میوه همدان


انتظار می رود سازمان صمت، تعاونی شهر و روستا و اصناف در این زمینه به خوبی وارد عمل شوند و اجازه سو استفاده برخی از افراد سودجو را ندهند.

- به گزارش، محمود مسگریان دوشنبه در شصت و ششمین جلسه صحن شورای اسلامی شهر همدان ضمن تشکر از حضور پرشور مردم شهر همدان در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد: مردم همدان با حضور پرشور خود نشان دادند که نسبت به اصول و آرمان های ایران اسلامی که برگرفته است از آرمان های امام (ره) و شهدای معزز پایبند هستند.

وی با اشاره به قرار گرفتن در ماه های آخر سال، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در روزهای پایانی سال با جو روانی افزایش قیمت کالاها مواجه می شویم از مسئولین مرتبط انتظار می رود به وظایف خود در ارائه کالاهای اساسی و میوه شب عید به نحو احسن عمل کنند.

رییس شورای شهر همدان اضافه کرد: انتظار می رود سازمان صمت، تعاونی شهر و روستا و اصناف در این زمینه به خوبی وارد عمل شوند و اجازه سو استفاده برخی از افراد سودجو را ندهند.

مسگریان اظهار کرد: برای اینکه مردم بتوانند کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت مناسب و ارزان تر تهیه کنند باید دست دلالان سودجو را از بازار بریده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از سواستفاده سودجویان در بازار میوه همدان

جلوگیری از سواستفاده سودجویان در بازار میوه همدان