مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 بهمن 1400 ساعت 12:172022-02-09فرهنگي

تدارک مقدمات ساخت فیلم سینمایی شهید زین الدین در قم


طی جلسه ای که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کردیم توافق شد یک فیلم بلند سینمایی در قم با موضوع شهید مهدی زین الدین تولید شود که امیدواریم در جشنواره فیلم فجر سال آینده بتوانیم به تماشای فیلم سینمایی شهید زین الدین بنشینیم.

- سید محمد تقی شاهچراغی، استاندار قم شامگاه 19 بهمن ماه در حاشیه حضور در اکران فیلم های جشنواره فجر در سینما تربیت قم در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه توفیق شد به محل برگزاری جشنواره فیلم فجر در سینما تربیت که مکانی فرهنگی و عمومی است و مردم با آن ارتباط دارند بیاییم، اظهار کرد: فیلم موقعیت مهدی با موضوع زندگی شهید باکری است که شخصیتی کم نظیر در دفاع مقدس بود و نکته جالب اینجاست که شهید زین الدین هم مانند شهید باکری است.

وی ادامه داد: در جلسه ای که با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار کردیم توافق شد یک فیلم بلند سینمایی در قم با موضوع شهید زین الدین تولید شود که اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در حال پیگیری مقدمات کار است و امیدواریم در جشنواره فیلم فجر سال آینده بتوانیم به تماشای فیلم سینمایی شهید زین الدین بنشینیم.

استاندار قم به برنامه های دولت برای ارتقا زیرساخت های سینمایی در قم اشاره و بیان کرد: پیش بینی های خوبی در این زمینه شده و بخشی نیز از قبل به سرانجام رسیده؛ ولی بخش خصوصی بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک مقدمات ساخت فیلم سینمایی شهید زین الدین در قم

تدارک مقدمات ساخت فیلم سینمایی شهید زین الدین در قم