مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-29سياسي

پروژه های عمرانی دهه فجر کرمانشاه موجب اشتغالزایی 3000نفر می شود


معاون عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: پروژه های عمرانی دهه فجر سال جاری موجب اشتغال زایی سه هزار نفر در این استان می شود.

- ، منوچهر فخری بعد از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و اعضای شورای نخبگان و کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر استان با امام جمعه کرمانشاه، اظهار کرد: یکی از مباحث اساسی در پروژه های تدارک دیده شده به مناسبت گرامیداشت دهه فجر سال جاری بحث اشتغالزایی است که مهمترین موارد مورد تاکید مردم و نظام است.

وی با اشاره به اینکه اجرای پروژه های عمرانی و اقتصادی در حلاوت شیرینی جشن انقلاب به مردم تأثیر گذار است، افزود: یکی از این پروژه ها، نهضت ملی مسکن است که طی دهه مبارک فجر امسال مراسم کلنگ زنی 6 هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مستضعفان در شهرک دولت آباد کرمانشاه آغاز می شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه تاکید کرد: صرف نظر از قیمت زمین، اجرای این پروژه در کرمانشاه چهار هزار میلیارد تومان گردش مالی را به همراه دارد.

فخری به دیگر پروژه های عمرانی تدارک دیده شده برای ایام دهه مبارک فجر سال جاری را آغاز عملیات ساخت واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی عنوان کرد و گفت: در قالب این طرح امسال راه و شهرسازی ساخت 18 هزار واحد مسکونی در استان کرمانشاه را در دست اقدام دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پروژه های عمرانی دهه فجر کرمانشاه موجب اشتغالزایی 3000نفر می شود

پروژه های عمرانی دهه فجر کرمانشاه موجب اشتغالزایی 3000نفر می شود