مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 17:322022-01-29اقتصادي

برخی قوانین عامل گرایش تولیدکننده به دلالی است


دستورالعمل های یک شبه و برخی از قوانین به بخش تولید و صادرات اسیب وارده کرده و باعث می شود تولید کنندگان به سمت دلالی بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا پاک فطرت بعد از ظهر شنبه در مراسم روز ملی صادرات تاکید کرد: اتاق بازرگانی باید بیشتر در میدان باشند و بتوانند در مجلس حضور پیدا کنند که به نظر بنده باید حداقل 5 درصد نمایندگان مجلس از بین فعالان اقتصادی مجرب و اقتصاددانان باشند.

وی ادامه داد: هر کاری که بخواهیم در زمینه صادرات یا تولید انجام بدهیم باید در تهران تأیید شود و مدیران استان ما در صنعت و معدن و تجارت و دیگر حوزه ها هیچ اختیاری در استان ندارند که انتظار داریم دولت مرکزی زانوی خود را از گلوی استان ها بردارد تا استان های مختلف بتوانند رشد کنند و با هم رقابت کنند.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برخی دستورالعمل هایی کن یک شبه از طرف تهران برای استان ها صادر می شود و قوانین و مقررات برخی اوقات آسیب هایی را به بخش تولید و صادرات ما تحمیل می کنند که منجر به روی آوردن تولیدکنندگان به سمت واسطه گری و دلالی می شود.

پاک فطرت ادامه داد: سیستم اداری ما بسیار فلج است و برخی از کارکنان که تخصص چندانی هم ندارند می خواهند کار تولیدکنندگان و صادرکنندگان را تسهیل کنند که باید تعداد منابع انسانی فعلی را به ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی قوانین عامل گرایش تولیدکننده به دلالی است

برخی قوانین عامل گرایش تولیدکننده به دلالی است