مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:572022-01-29فرهنگي

پوستر اصلی «دِرب» رونمایی شد/ شاعرگونه همچون فضای فیلم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، پوستر فیلم سینمایی دِرب به کارگردانی هادی محقق و تهیه کنندگی رضا محقق از جمله فیلم های حاضر در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر، - پوستر فیلم سینمایی دِرب به کارگردانی هادی محقق با طرحی از بابک یادگاریان منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، پوستر فیلم سینمایی دِرب به کارگردانی هادی محقق و تهیه کنندگی رضا محقق از جمله فیلم های حاضر در بخش سودای سیمرغ چهلمین جشنواره فیلم فجر، رونمایی شد.

طراحی پوستر این اثر برعهده بابک یادگاریان بوده و طراحی عنوان فیلم (لوگو) را امیر صداقتی انجام داده است.

بابک یادگاریان طراح پوستر دِرب درباره چگونگی طراحی آن عنوان کرد: ایدئولوژی نهفته در فیلم بیانگر این موضوع است که فلسفه وجودی انسان و انسانیت منافاتی با زندگی ماشینی و پیشرفت تکنولوژی ندارد و همچنان زنده است.

وی ادامه داد: در حقیقت استفاده از رنگ سبز و به تصویر کشیدن فضایی رویایی و شاعرگونه در پوستر فیلم، تلاشی برای به تصویر کشیدن موضوع دِرب بوده است.

این طراح پوستر خاطرنشان کرد: پوستر کاملا در خدمت محتوای فیلم طراحی شده است و با استفاده از المان های جذاب، تلاش دارد به مخاطب خود بگوید که به اصل انسانیت بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوستر اصلی «دِرب» رونمایی شد/ شاعرگونه همچون فضای فیلم

پوستر اصلی «دِرب» رونمایی شد/ شاعرگونه همچون فضای فیلم