مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 16:372022-01-29بين الملل

بررسی پرونده 26 نامزد تصدی پست ریاست جمهوری عراق در پارلمان


پارلمان کلیه سازوکارها، اقدامات، مقررات و محدودیت های اعمال شده برای هر نامزد را به دور از هر گونه گرایش، تمایلات یا تأثیرات خارجی یا داخلی تصویب کرد.

- پارلمان کلیه سازوکارها، اقدامات، مقررات و محدودیت های اعمال شده برای هر نامزد را به دور از هر گونه گرایش، تمایلات یا تأثیرات خارجی یا داخلی تصویب کرد.

معاون اول رییس پارلمان عراق از برگزاری جلسه پارلمان و بررسی پرونده 26 نامزد تصدی پست ریاست جمهوری این کشور در این جلسه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شفق نیوز، حاکم الزاملی، معاون اول رییس پارلمان عراق در بیانیه ای اعلام کرد که امروز (شنبه) ریاست یک جلسه گسترده را در صحن پارلمان برای بررسی پرونده های 26 نامزد تصدی پست ریاست جمهوری این کشور بر عهده داشته است.

در این بیانیه آمده است که پرونده این افراد از نظر محدودیت های کیفری، مسؤولیت پذیری، عدالت، مدارک تحصیلی و صحت آنها مورد بررسی قرار گرفت.

الزاملی بر لزوم اتخاذ بررسی مدارک، و رزومه ها به صورت تخصصی و شفاف و پرهیز از تن دادن به هرگونه فشار سیاسی که ممکن است بر مقامات مربوطه برای جلوگیری از انجام وظایف محوله به آنها وارد شود، تاکید کرد.

وی تاکید کرد که پارلمان کلیه سازوکارها، اقدامات، مقررات و محدودیت های اعمال شده برای هر نامزد را به دور از هر گونه گرایش، تمایلات ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی پرونده 26 نامزد تصدی پست ریاست جمهوری عراق در پارلمان

بررسی پرونده 26 نامزد تصدی پست ریاست جمهوری عراق در پارلمان