مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-29اجتماعي

اصفهان دوشنبه و سه شنبه بارانی می شود


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش از عصر دوشنبه تا روز سه شنبه در استان خبر داد و گفت: بارش ها در غرب و جنوب قابل توجه است، - اما بارش در شهر اصفهان نیز پیش بینی می شود.

ابراهیم هنرمند در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی دو روز آینده بر روی استان است، اظهار کرد: بر این اساس وضعیت جوی در بیشتر مناطق استان صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می شود.

وی گفت: از اواسط روز دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی به استان شاهد افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید و بارش برف و باران به ویژه در غرب و جنوب استان خواهیم بود و در روز سه شنبه فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان با بیان اینکه دما در24 ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، افزود: حداکثر دمای هوای امروز اصفهان به 11 درجه سانتی گراد می رسد و کمینه فردا صبح منهای 6 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: گرم ترین نقطه استان در 24 ساعت آینده چوپانان با دمای 15 درجه سانتی گراد و خنک ترین نقطه بویین میاندشت با منهای 20 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

هنرمند با اشاره به اینکه بارش ها از عصر دوشنبه آغاز می شود و تا روز سه شنبه ادامه دارد، گفت: بارش ها در غرب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان دوشنبه و سه شنبه بارانی می شود

اصفهان دوشنبه و سه شنبه بارانی می شود