مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 11:322022-01-29بين الملل

گزارش یک گروه جقوق بشری از شکنجه فعالان سیاسی توسط تشکیلات خودگردان فلسطین


یک گروه حقوق بشری جمعه اعلام کرد که زندانیان سیاسی در داخل زندان های تشکیلات خودگردان فلسطین در قدس اشغالی، با توجه به شرایط سرد کنونی، مورد شکنجه قرار گرفته اند.

- یک گروه حقوق بشری جمعه اعلام کرد که زندانیان سیاسی در داخل زندان های تشکیلات خودگردان فلسطین در قدس اشغالی، با توجه به شرایط سرد کنونی، مورد شکنجه قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی 21، یک گروه از وکلای دادگستری اعلام کردند که بازداشت شدگان سیاسی در کرانه باختری بر اساس عقیده، بیان، وابستگی سیاسی، فعالیت های صنفی و دانشجویان در زندان های این تشکیلات مورد بدرفتاری ها و شکنجه های مختلف قرار می گیرند.

در بیانیه این گروه از وکلای دادگستری آمده است که یکی از شیوه های شکنجه، قرار گذاشتن زندانیان در وضعیت بدون هیچ پوشش برای حفاظت از خود دربرابر سرما است و زندانیان باید سعی کنند در این شرایط بخوابند.

این گروه، خواستار توجه جدی به شرایط زندانیان سیاسی و تامین امنیت و سلامت آنان به دور از هرگونه تخلف منع شده در قانون اساسی فلسطین و توافقات بین المللی شد که فلسطین یکی از طرفین آن است.

کمیته خانواده های زندانیان سیاسی، ارتکاب بیش از 2578 تخلف توسط سرویس های امنیتی تشکیلات خودگردان در کرانه باختری را در طول سال 2021 که به عنوان سال سیاه سرکوب آزادی ها توصیف می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش یک گروه جقوق بشری از شکنجه فعالان سیاسی توسط تشکیلات خودگردان فلسطین

گزارش یک گروه جقوق بشری از شکنجه فعالان سیاسی توسط تشکیلات خودگردان فلسطین