مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 10:222022-01-29سياسي

برگزاری 2490 ویژه برنامه همزمان با دهه فجر در استان یزد


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد مردمی بودن برنامه ها را رویکرد جدی ستاد دهه فجر در استان دانست و گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است دو هزار و 490 عنوان ویژه برنامه بزرگداشت دهه فجر در سطح استان برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، حجت الاسلام متوسل پیش از ظهر امروز در نشست خبری ستاد دهه فجر استان، با بیان این که شعار دهه فجر امسال عبارت جشن ملی 1400 است، اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن 12 بهمن ماه مراسم ورود نمادین حضرت امام خمینی ره و رژه موتوری از فرودگاه تا گلزار شهدای خلدبرین برگزار می شود.

وی افزود: مردمی شدن ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی را رویکرد جدی این دوره برنامه های ستاد دهه فجر در استان یزد است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده قرار است دو هزار و 490 عنوان برنامه ویژه بزرگداشت دهه فجر در سطح استان برگزار شود.

حجت الاسلام متوسل در خصوص راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تغییر وضعیت رنگ بندی استان تصمیم نهایی برای برگزاری تجمع یا راهپیمایی بعد از مصوبه ستاد مقابله با کرونا اتخاد و اعلام می شود.

وی خاطرنشان کرد ستادهای دهه فجر شهرستان های استان یزد با حضور فرمانداران و معاونین سیاسی فرمانداری ها تشکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 2490 ویژه برنامه همزمان با دهه فجر در استان یزد

برگزاری 2490 ویژه برنامه همزمان با دهه فجر در استان یزد