مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 09:122022-01-29فرهنگي

روایتی از پشت دوربین فیلم های فجر


پشت دوربین فیلم های چهلمین جشنواره فیلم فجر فهرستی از اسامی را می بینیم که برخی چندین بار روی سنِ همین رویداد، سیمرغ های بلورین و زرین را به نام خود کرده اند تا افرادی که شاید برای نخستین بار است فیلمی با حضور آنها به عنوان عوامل ساخت آن اثر روی پرده جشنواره می رود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جشنواره فیلم فجر، آثار در حدود20 شاخه هنری و حرفه ای بررسی و توسط هیئت داوران امتیازدهی می شوند و سیمرغ های زرین، بلورین و جایزه ویژه و دیپلم و لوح به آنها تعلق می گیرد از سیمرغ بلورین بهترین فیلم و کارگردانی تا بازیگران، موسیقی، طراحی صحنه و صدا و فیلمبرداری.

در این گزارش بنا داریم تا به رکوردداران و سابقه داران دریافت جایزه عوامل پشت دوربین در 6بخش فیلمبرداری، تدوین، صدابرداری، طراحی صحنه، چهره پردازی و موسیقی هر یک از فیلم های چهلمین جشنواره فجر در این رویداد سینمایی بپردازیم.

فیلم برف آخر این فیلم به کارگردانی امیرحسین عسگری و نویسندگی امیرحسین عسگری، امیرمحمد عبدی و سید حسن حسینی و تهیه کنندگی حسن مصطفوی ساخته شده است.

مدیر فیلمبرداری این اثر را آرمان فیاض، صدابردار امیر حاتمی، طراح صحنه و لباس علی نصیری نیا، طراحی گریم امید گلزاده و تدوین اسماعیل علیزاده و موسیقی: مسعود سخاوت دوست بر عهده داشتند که از میان این عوامل اسماعیل علیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از پشت دوربین فیلم های فجر

روایتی از پشت دوربین فیلم های فجر