مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 08:422022-01-29اقتصادي

معاون وزیر گردشگری: هیچ افزایش نرخی برای مراکز اقامتی در نوروز 1401 نداریم


معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درخصوص تسهیل سفر گردشگران در نوروز سال جدید گفت: در ایام نوروز 1401 برای مراکز اقامتی هیچ افزایش نرخی نخواهیم داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، چیزی به آغاز سال نو باقی نمانده و مسئولان و کارشناسان گردشگری از وقوع سونامی در حوزه گردشگری کشور و افزایش سفرها خبر می دهند.

موضوعی که با توجه به محدودیت های شدید کرونایی طی دو سال گذشته، خصوصاً در ایام نوروز و نظر به اعلام معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی مبنی بر عدم افزایش نرخ اقامت گاه ها برای گردشگران در ایام سال نو، بیش از پیش تقویت خواهد شد.

تشکیل ستاد سفرهای استانی به ریاست استانداران علی اصغر شالبافیان، معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در رابطه با نحوه مدیریت تقاضای گردشگران داخلی در ایام نوروز به کیهان گفت: درحال حاضر ما ستاد سفرهای استانی را به ریاست استانداران فعال کرده ایم و تمام دستگاه های اجرایی استان ها جزو ستاد هستند، علاوه بر این در ستاد، همه موضوعات سفرهای استانی از جمله نحوه ورود گردشگران به استان ها، محل اقامت آن ها، مشکلاتی که ممکن است حین اقامت با آنها مواجه شوند و نیازمندی هایی که دستگاه های اجرایی باید برای ارائه خدمات مطلوب تامین کنند، توجه شده و تقریباً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر گردشگری: هیچ افزایش نرخی برای مراکز اقامتی در نوروز 1401 نداریم

معاون وزیر گردشگری: هیچ افزایش نرخی برای مراکز اقامتی در نوروز 1401 نداریم