مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 08:322022-01-29سياسي

ظرفیت های پنهان در مشگین شهر باید در عرصه مدیریتی مورد توجه قرار گیرد


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت های آشکار در عین حال ظرفیت های پنهان در مشگین شهر باید در عرصه مدیریتی مورد توجه قرار گیرد.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: محرومیت های آشکار در عین حال ظرفیت های پنهان در مشگین شهر باید در عرصه مدیریتی مورد توجه قرار گیرد.

محمود عباس زاده مشگینی در دیدار مردمی در مشگین شهر اظهار کرد: نماینده از ابزارهای تذکر، سوال و استیضاح برای پیگیری مطالبات مردم استفاده می کند و ما نیز سعی داریم در سطح ملی و استانی در پیگیری خواسته های مردم این روش را دنبال کرده و در صورت نیاز حرف های خود را با مردم در میان بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: مشگین شهر در دولت سیزدهم به مدیران توانمند بدون خط کشی های سیاسی، حزبی و جناحی نیاز دارد و باید بحث بومی و یا غیربومی بودن مدیران در کنار بگذاریم و سعی مان بر حفظ انسجام و وحدت بیشتر باشد.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متاسفانه عده ای مدیران استانی به این مطالبات مردم مشگین شهر بی توجه هستند در حالی که باید در حوزه های مختلف مردم به شکل ملموس تغییر را احساس کنند.

عباس زاده مشگینی تصریح کرد: همواره گفته ایم که مشگین شهر با ظرفیت های پنهان از محرومیت های آشکار رنج می برد که در زدودن این آثار محرومی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت های پنهان در مشگین شهر باید در عرصه مدیریتی مورد توجه قرار گیرد

ظرفیت های پنهان در مشگین شهر باید در عرصه مدیریتی مورد توجه قرار گیرد