مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 05:022022-01-29بين الملل

نگرانی اتحادیه اروپا از احتمال تحریم شدن توسط روسیه


نگرانی اتحادیه اروپا از احتمال تحریم شدن توسط روسیه - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک مقام ارشد کمیسیون اروپا از آماده شدن اتحادیه این قاره برای تحریم های احتمالی روسیه خبر داد.

این مقام اروپایی در نشست خبری گفت: اتحادیه اروپا تحریم های جدید علیه روسیه را به دلیل وضعیت اطراف اوکراین رد نمی کند، بنابراین برای اقدامات محدودکننده تلافی جویانه احتمالی [توسط روسیه] از جمله بر بازار انرژی آماده می شود .

به نوشته وبگاه ریانووستی ، وی در این باره توضیح داد: از آنجایی که در حال آماده سازی تحریم ها هستیم، برای مقابله با تحریم های احتمالی نیز آماده می شویم و به نظر ما بازار انرژی موضوعی است که باید به آن توجه جدی شود .

این مقام اروپایی که نام یا سمتش فاش نشد، اظهار داشت: در این زمینه، کمیسیون اروپا در حال ارزیابی سناریوهایی برای وقفه در عرضه گاز روسیه است.

نمایندگان اتحادیه اروپا همچنین با شرکای دیگر برای تضمین تامین گاز اتحادیه اروپا در ارتباط هستند .

بر اساس این گزارش، او همچنین افزود: ما به تعامل با شرکا و تامین کنندگان [گاز] در اروپا برای اقدامات اضافی برای ایمن سازی مسیرهای مختلف عرضه، به ویژه در صورت بروز اختلالات احتمالی به دلیل تنش های ژئوپلتیک، ادامه خواهیم داد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگرانی اتحادیه اروپا از احتمال تحریم شدن توسط روسیه

نگرانی اتحادیه اروپا از احتمال تحریم شدن توسط روسیه