مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 بهمن 1400 ساعت 02:422022-01-28اجتماعي

مدارس کردستان روز شنبه تعطیلی خواهد بود


مدیرکل آموزش و پرورش کردستان از تعطیلی آموزش و فعالیت حضوری در برخی از مدارس شهرستان های استان در نوبت صبح فردا خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک؛ رشید قربانی در گفتگو با خبرنگار تسنیم در سنندجاز تعطیلی برخی مدارس استان خبر داد و اظهار داشت: به دلیل تداوم برودت هوا، نامناسب بودن وضعیت معابر و عدم دسترسی راحت دانش آموزان برای حضور در مدرسه، فردا شنبه نهم بهمن ماه جاری فعالیت مدارس شهرستان ای سقز، بانه، مریوان و سروآباد در نوبت صبح به صورت غیر حضوری و از طریق شبکه شاد انجام می شود.

وی افزود: آموزش مدارس شهری در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیر حضوری و فعالیت مدارس روستایی شهرستان سقز با یک ساعت تأخیر آغاز می شود.

مدیرکل آموزش وپرورش استان کردستان گفت: فعالیت کلیه مدارس سطح شهر و روستای شهرستان بانه در نوبت صبح با تاخیر و از ساعت 9:30 صبح آغاز خواهد شد.

وی اعلام کرد: همچنین فعالیت آموزشی دانش آموزان شیفت صبح مدارس شهری مریوان در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری و ️همچنین مدارس روستایی این شهرستان نیز نوبت صبح نیز از ساعت 9:30 صبح فعالیت حضوری خود را آغاز خواهند کرد.

قربانی از تعطیلی مدارس سروآباد نیز خبر داد و بیان داشت: فعالیت آموزشی دانش آموزان شیفت صبح مدارس شهری در تمام مقاطع تحصیلی به صورت غیرحضوری و همچنین مدارس روستایی این شهرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدارس کردستان روز شنبه تعطیلی خواهد بود

مدارس کردستان روز شنبه تعطیلی خواهد بود