مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 23:022022-01-28سياسي

خدمات فرهنگی درمانی ویژه زائر اولی های بانوی کرامت


مادرانی که برای اولین بار چشمانشان به گنبد طلای حضرت معصومه (س) افتاد، از خدمات درمانی بهره مند شدند.

- سید محمد مهدی برقعی مسئول برنامه مادران زیارت اولی حضرت معصومه(س) در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم گفت: در ایام میلاد سرور بانوان عالم، حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، به 45بانوی زائر اولی که از روستاهای شهرستان های دلگان، ایرانشهر و زاهدان به قم آمده بودند، علاوه بر زیارت حرم مطهر خدمات فرهنگی و درمانی نیز ارائه شد و این زائران به موطن خود بازگشتند.

وی افزود: با هماهنگی اداره امور خانواده آستان مقدّس حضرت فاطمه معصومه (س) این مادرانِ سیستان و بلوچستانی، توسط قرارگاه فرهنگی حضرت رباب (س)، برای اولین بار به زیارت خواهر حضرت امام رضا (ع) مشرّف شدند.

مسئول برنامه مادران زیارت اولی حضرت معصومه(س) گفت: این میهمانانِ بانوی کرامت، پس از زیارت و غبارروبی حرم حضرت معصومه (س)، در مهمانسرای حرم بر سفره با کرامت کریمه اهل بیت نشستند.

برقعی با اشاره به برنامه های دیگری که برای این زائران در نظر گرفته شده بود، گفت: در کنار برنامه های فرهنگی و زیارتی، با همکاری و مشارکت بسیج جامعه پزشکان و آستان مقدّس حضرت موسی مبرقع(ع)، تعداد 15 نفر از این بانوان که در عرصه هنرهای دستی و سوزن دوزی فعال بودند، به چشم پزشک متخصص ارجاع و برای آنان عینک تهیه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات فرهنگی درمانی ویژه زائر اولی های بانوی کرامت

خدمات فرهنگی درمانی ویژه زائر اولی های بانوی کرامت