مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:572022-01-28سياسي

جهاد تبیین وظیفه همگانی است


امام جمعه خرمشهر ورود همگانی برای شرکت در جهاد تبیین و مقابله با جنگ نرم را یک الزام دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد عادل پور ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: دشمنان همه داشته ها، امکانات و تجهیزات خود را به میدان آورده و همه نیروهای خود را برای وارونه جلوه دادن حقایق، سیاه نمایی و تضعیف ایمان مردم بسیج کرده اند اما تاکنون مقابله با آن به اندازه کافی نبود.

وی در ادامه حضور همه گروه ها را برای مقابله با این جنگ نرم ضروری دانست و بیان کرد: همه باید با فریاد، قلم و ارشاد به فرمان رهبری لبیک بگویند و در میدان تبیین حضور داشته باشند.

امام جمعه خرمشهر نیز خواستار حضور پر رنگ حوزه های علمیه، دانشگاه ها، مراکز علمی، نخبگان جوانان در این مسیر شد و با اشاره به اهمیت تولید محتوا گفت: باید در بحث تولید محتوا در جهاد تبیین تشکیلاتی و شبکه ای عمل شود و شبکه ای عمل کردن به معنای هم افزایی است.

حجت الاسلام عادل پور در ادامه با اشاره به حملات علیه یمن بیان کرد: یمن بیش از یک سال است درگیر جنگ ظالمانه و بمباران شبانه روز از طرف سعودی و امارات است که از طرف آمریکا و اسراییل پشتیبانی می شود اما ملت مظلوم یمن دست بسته نیست و به اتکا به وعده های خدا می توانند متجاوزان سعودی را به خاک ذلت بکشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین وظیفه همگانی است

جهاد تبیین وظیفه همگانی است