مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:522022-01-28سياسي

دهه فجر انقلاب اسلامی بهار جهاد تبیین است


امام جمعه گناوه با تاکید بر اینکه دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی بهار جهاد تبیین است گفت: حرکت جهادی تبیین می تواند خنثی کننده توطئه های دشمنان باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه گناوه با اشاره به دیدار جمعی از مداحان اهل بیت (ع) با رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: رهبری انقلاب فرمودند امروز به برکت انقلاب اسلامی نام حضرت فاطمه زهرا (س) بیشتر در کشور فاطمی بیشتر تلالو می کند.

امام جمعه گناوه نقش آفرینی هیئت ها قبل از انقلاب و در تمام عرصه های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی از نکات مهم سخنان رهبری در این دیدار بود گفت: امروز تمام هیئت ها باید کانون جهاد در راه خدا، احیا مکتب اهل بیت و شهادت باشند و به تعبیر فرمایش رهبری تعداد معدودی از اهل بیت و ائمه (ع) با شمشیر جهاد کردند ولی جهاد بیشتر ائمه بیت و اهل (ع) جهاد تبیین بوده است.

وی تصریح کرد: جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب بارها بر آن تاکید فرموده اند، مهمترین و بیشترین نقش را در خنثی کردن توطئه های دشمنان خواهد داشت لذا رهبری در تمام حوزه ها از جهاد تبیین سخن فرموده اند و منظور ایشان یک جهاد عادی و معمولی نیست بلکه یک جهاد بنیادی که باید از لحاظ کیفیت و کمیت متمایز باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهه فجر انقلاب اسلامی بهار جهاد تبیین است

دهه فجر انقلاب اسلامی بهار جهاد تبیین است