مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:472022-01-28سياسي

بودجه جاده قدیم نطنز به کاشان احیا می شود


با پیگیری های نماینده شهرستان و رایزنی انجام شده با اداره کل راه و شهرسازی استان، مجری طرح های زیر بنایی استان و معاون سازمان برنامه مقدمات انجام مطالعات و اخذ مجوز ماده 23 در حال انجام است و ردیف بودجه جاده قدیم نطنز به کاشان احیا خواهد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نطنز، حجت الاسلام محمد یعقوبی امام جمعه نطنز ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارکه فجر، اظهار کرد: در این دهه ما با برگزاری برنامه های مختلف و تبیین دستاوردهای نظام آن را گرامی بداریم.

وی افزود: وظیفه ما امروز حضور جهاد گونه در جهاد تبیین حقایق انقلاب اسلامی است و ما باید دستاوردها و رویش ها و فرصت هایی که نظام در اختیار ما قرار داده است را به خوبی برای جوانان و نوجوانان تبیین کنیم.

 یعقوبی تصریح کرد: دشمنان ما می خواهند با برعکس جلوه دادن حقایق، علیه نظام جولان دهند و می خواهند دستاوردها نادیده گرفته و با بزک کردن دوران پهلوی بزرگ نمایی کنند اما ما باید طوری برخورد کنیم که مردم مأیوس نشوند، امروز آمریکا در دوراهی بن بست و شکست قرارگرفته و در مقابل انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت کم آورده است.

امام جمعه نطنز با اشاره به حذف بودجه جاده قدیم نطنز به کاشان گفت: در هفته اخیر با نماینده نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی جلسه ای داشتیم و این موضوع را موردبررسی قرارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه جاده قدیم نطنز به کاشان احیا می شود

بودجه جاده قدیم نطنز به کاشان احیا می شود