مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:472022-01-28سياسي

خط اصلی سیاست خارجی جمهوری اسلامی تامین منافع کشور است


همدان_ نماینده ولی فقیه در همدان گفت: خط اصلی سیاست خارجی جمهوری اسلامی تأمین منافع ملی واستقلال کشور است هرکشوری که بتواند منافع مارا تأمین کند جمهوری اسلامی با آن تعامل خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت السلام حبیب الله شعبانی موثق در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان افزود: یکی از فلسفه های انبیا این است که جامعه از ظلمت به سوی نور هدایت شود از حکومت طاغوت بسوی حکومت مشروع الهی دست پیدا کند.

وی بیان کرد: قرآن در احادیث مختلف تاکید دارد روزهای خدا را فراموش نکنید، همه روزها و مکان ها مربوط به خداست، روزهای خدا طبق روایات روزهای است که قدرت خدا تجلی پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: تاریخ سرمشق تصمیمات درست در جامعه است اگر واقعیت های تاریخ درست شناخته نشود دشمن اراده ها را ضعیف خواهد کرد وطبق احادیث گفته شده است دائم در یادآوری روزها به مردم گوشزد شود.

نماینده ولی فقیه در همدان تصریح کرد: مسئله دهه فجر را دائماً متذکر شوید تا مردم بدانند سیطره ارباب ها و قدرت ها که به شرق و غرب پیوند خورده بود چگونه شکسته شد.

شعبانی موثق متذکر شد: رهبر کبیر انقلاب اسلامی این اتفاق بزرگ را به خروج ظلمت از نور خطاب کردند، مسئله انقلاب اسلامی مبارزه با یک نظام غیر مشروع بود و ما موظف به مبارزه با طاغوت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط اصلی سیاست خارجی جمهوری اسلامی تامین منافع کشور است

خط اصلی سیاست خارجی جمهوری اسلامی تامین منافع کشور است