مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 15:122022-01-28سياسي

رییس سازمان برنامه و بودجه: بودجه 1401 ضدتحریم است/2هزار پروژه در کشور روی زمین است


معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه بودجه سال آینده بر اساس از بین رفتن یا نرفتن تحریم ها بسته نشده و ضدتحریم است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، سید مسعود میرکاظمی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لنگرود که به عنوان نماینده رییس جمهور وارد این شهرستان شده بود، اظهار کرد: ایران الحمدالله کشور فقیری نیست و خدا نعمات زیادی در حوزه های نفت و گاز و کشاورزی و غیره به ایران داده است ولی نحوه اداره به گونه ای بوده که امروز دچار مشکلاتی هستیم.

وی با بیان اینکه علی رغم وجود همه ظرفیت ها نباید ما آدم بیکار داشته باشیم، گفت: باید همه تلاش کنیم که وضعیت را تغییر دهیم و هر کس در هرجایی که هست باید تلاش کند تا مشکلات از دوش مردم برداشته شود.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه وبودجه کشور با بیان اینکه درآمد سطح خانوار در کشور پایین است و این میزان در سطح استان ها نیز کمتر است، افزود: در کجا که می رویم می گویند پول نیست درحالی که پول و ثروت وجود دارد ولی مشکل چیز دیگری است.

میرکاظمی با بیان اینکه ما در کشور در جوانان باسواد در زمینه های مختلف زیادی داریم و این از ظرفیت های کشور است که باید استفاده شود، تصریح کرد: باید تلاش کنیم ثبات به اقتصاد کشور برگردد و یکی از مشکلات این است که بستر فراهم نشده و زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس سازمان برنامه و بودجه: بودجه 1401 ضدتحریم است/2هزار پروژه در کشور روی زمین است

رییس سازمان برنامه و بودجه: بودجه 1401 ضدتحریم است/2هزار پروژه در کشور روی زمین است