مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-28سياسي

پیشرفت 80 درصد سد پلرود بعد از 13 سال!


نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس با بیان اینکه پروژه سد پلرود در 13 سال گذشته با ردیف بودجه ملی کلنگ خورده و امروز فقط 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودسر، حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری امروز در جلسه شورای اداری که در سالن شهید آوینی ارشاد برگزار شد، اظهار کرد: اولویت اول شهرستان های رودسر و املش کشاورزی است و می تواند ارزش افزوده و گردش مالی را زیاد و جوانان ما را از بیکاری نجات دهد و بارقه های امید در مردم ایجاد کند.

وی با بیان اینکه توجه به تولید و کشاورزی مورد تأکید دین اسلام، ائمه و مقام معظم رهبری است، افزود: پرداختن ویژه و تخصصی به کشاورزی منطقه باید در اولویت دولت قرار گیرد.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس، گستردگی حوزه جغرافیایی و منابع انسانی را از مزیت ها و ویژگی های این شهرستان ها برشمرد و بیان کرد: شهرستان های رودسر و املش در بسیاری از حوزه های کشاورزی رتبه های اول و دوم کشوری را داراست.

وی به تولید فندق، گل گاوزبان، گل و گیاه، مرکبات، چای و کیوی در شهرستان های رودسر و املش اشاره کرد و گفت: تنوع مختلف تولیدات کشاورزی به جهت نوع اقلیم در این شهرستان ها به عنوان یک ظرفیت و قابلیت منحصربه فرد آن هاست که بایستی با اقدام جهادی موانع تولید و برندسازی در منطقه حل شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 80 درصد سد پلرود بعد از 13 سال!

پیشرفت 80 درصد سد پلرود بعد از 13 سال!