مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:272022-01-28سياسي

کوچ صنایع پردیس به دلیل عدم ارائه خدمات/ سه قوا به موضوع صنایع ورود کنند


اگر مسوولان قوای سه گانه به صورت جدی به موضوع صنایع پردیس ورود نکنند، در آینده نزدیک این منطقه و حتی کل شهرستان دچار مشکل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پردیس حجت الاسلام سید حسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس که با حضور پرشور نمازگزاران این شهرستان در مسجد الغدیر فاز4 پردیس و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، و اشاره به خاموش شدن نور وجودی مادر شهید نقدی، اظهار کرد: مادر شهید والامقام نقدی روز گذشته فوت کرد و تمام دوست داران شهدا و خانواده شهدا را در حزن و اندوه قرار دادند.

امام جمعه پردیس با بیان اینکه یک به یک این مربیان شهدا از بین ما می روند، گفت: این پدر و مادرها منشاء خیر و برکات برای کشور و مردم عزیزمان هستند و آنها در شهرها و محله ها نور هستند و خداوند به واسطه این بزرگواران به مردم آن محل و شهر خیر رسانده و بلا را رفع و دفع می کند.

  حسینی ضمن بیان اینکه قبل از خاموش شدن این نور، قدر بدانیم و استفاده کنیم و تا می توانیم از نور وجودشان توشه بگیریم، تاکید کرد: مادر بزرگوار شهید نقدی هم واقعا نور بود، خوش اخلاق، بامحبت و مهربان و میهمان نواز که خبر فوتشان همه را ناراحت کرد و از نور وجودش محروم شدیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوچ صنایع پردیس به دلیل عدم ارائه خدمات/ سه قوا به موضوع صنایع ورود کنند

کوچ صنایع پردیس به دلیل عدم ارائه خدمات/ سه قوا به موضوع صنایع ورود کنند