مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-28سياسي

کهگیلویه وبویراحمد بهره چندانی از سدهای کوثر و مارون نبرده است


سد کوثر و مارون به اسم کهگیلویه وبویراحمد می باشد ولی بهره چندانی از این سدها نبردیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران حجت الاسلام سید امین الله حجازی درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد:ایام دهه مبارک فجر انقلاب را داریم و خدا را هزاران بار شاکریم که گرچه خورشید ولایت پشت ابر است وچشمان ما توانایی و لیاقت رویت ندارند اما خلفای به حقی را برای پیمودن این مسیر قرار دادند،که درادامه با رهبری امام راحل ملت ایران اسلامی را از حقارت و بردگی نجات دادند و امروز ملت ایران اسلامی با داشتن استقلال،عزتمند و مقتدر است.

وی بیان کرد:این دهه فجر، ایام بسیار بزرگی دارد که لازم است گرامی داشته شود،اگرچه مکتب انقلاب اسلامی باید به نسل جوان و نوجوان کشورمان نیز تبیین شود هرچند معتقدیم مشکلاتی در کشورمان وجود دارد اما قابل مقایسه با دوران حکومت پهلوی نیست.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: امام راحل که آمدند شرق و غرب عالم نیز متحول شد، امروز رییس جمهور روسیه وقتی وارد تهران می شود بدون توجه به تشریفات خاص به دیدار مقام معظم رهبری می روند.

این نظام پناهگاه و مولایی دارد بنام مهدی صاحب الزمان(عج) و تلاش کنیم که مسئولین مشکلات مردم را به بهترین شکل ممکن مرتفع کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کهگیلویه وبویراحمد بهره چندانی از سدهای کوثر و مارون نبرده است

کهگیلویه وبویراحمد بهره چندانی از سدهای کوثر و مارون نبرده است