مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 13:372022-01-28بين الملل

سوریه: زرادخانه های اسراییل تهدید اصلی برای امنیت و ثبات منطقه هستند


نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در سخنانی زرادخانه های رژیم صهیونیستی را اصلی ترین تهدید برای امنیت و ثبات منطقه خواند.

- نماینده دائم سوریه در سازمان ملل در سخنانی زرادخانه های رژیم صهیونیستی را اصلی ترین تهدید برای امنیت و ثبات منطقه خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری سانا، حسام الدین آلا، نماینده دائم سوریه در دفتر سازمان ملل و نهادهای بین المللی دیگر در ژنو در سخنانی اظهار کرد که ادامه تلاش رژیم صهیونیستی برای توسعه زرادخانه های تسلیحاتی خود از جمله تسلیحات هسته ای، تهدید اصلی برای امنیت و ثبات منطقه است.

وی تاکید کرد که جامعه بین الملل باید به تعهدات خود برای ایجاد منطقه ای عاری از سلاح های کشتار جمعی در خاورمیانه عمل بکند و گام های جدی را برای اطمینان ازملحق شدن رژیم صهیونیستی به معاهده منع گسترش سلاح های هسته ای بردارد.

آلا ادامه داد: جهان امروز در فضای امنیتی با چالش ها و مخاطرات بی سابقه ای مواجه است که مشخصه آن افزایش تنش ها، تمایلات تهاجمی و تحریکات نظامی در بسیاری از مناطق جهان است که صلح و امنیت بین المللی را در معرض یک خطر بی سابقه قرار می دهد.

این مقام سوری همچنین تاکید کرد که ادامه امتناع آمریکا ورژیم صهیونیستی از شرکت در کنفرانس های تحت نظارت سازمان ملل در نیویورک در راستای اجرای قطعنامه شمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوریه: زرادخانه های اسراییل تهدید اصلی برای امنیت و ثبات منطقه هستند

سوریه: زرادخانه های اسراییل تهدید اصلی برای امنیت و ثبات منطقه هستند