مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-28اجتماعي

برف و کولاک راه دسترسی به 90 روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: بارش برف و کولاک هم اکنون راه دسترسی به 90 روستای استان را مسدود کرده و تلاش برای بازگشایی راه ها ادامه دارد.

- ، ارسلان شکری در گفتگوی خبری در خصوص آخرین وضعیت راه های استان اظهار کرد: یا وجود بازگشایی محورهای روستایی در اکثر محورهای استان ولی به علت کولاک شدید 2 روز گذشته در حال حاضر 90 روستای استان مسدود شده است.

وی اضافه کرد: این تعداد روستا به طور عمده در شهرستان های سردشت، پیرانشهر و بوکان در جنوب استان واقع شده است که تلاش خواهد شد ظرف چند روز آینده راه دسترسی تمامی این روستاها بازگشایی شود.

شکری با بیان اینکه عوامل راهداری پس از آغاز بارش برف با تلاش شبانه روزی، راه های اصلی و فرعی استان را در چند نوبت برف روبی و نمک پاشی کرده اند افزود: در زمان حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان به غیر از محور تکاب - دوراهی ایران خواه در محدوده استان های کردستان و آذربایجان غربی و محور مهاباد - بوکان (جاده برهان) باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با تاکید بر رعایت نکات ایمنی و همراه داشتن زنجیر چرخ اضافه کرد: شهروندان تلاش کنند از سفرهای غیر ضروری پرهیز کرده و به هنگام رانندگی در رورزهای بارندگی از سالم بودن سیستم روشنایی وسیله نق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و کولاک راه دسترسی به 90 روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد

برف و کولاک راه دسترسی به 90 روستای آذربایجان غربی را مسدود کرد