مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 09:022022-01-28سياسي

اجمالی/ رییس جمهور از پوشش بازدید کرد


رییس جمهور در بازدیدی سرزده از کارخانه پوشش بازدید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، پوشش کارخانه ای در حاشیه شهر رشت و موقعیت مکانی عالی که سال ها قربانی ناکارآمدی سیاست بخش خصوصی شد و سرگذشت سختی را پشت سر گذاشته امروز برای دومین توسط سید ابراهیم رییسی بازدید شد.

نخستین بار اسفند سال 1399 بود که رییسی در قامت رییس قوه قضاییه از این کارخانه بازدید کرده بود.

پوششی که از تحصن کارگران این کارخانه بعد ازکارافتادن دستگاه های تهویه و گرمایشی این کارخانه آغاز شد و به بهانه  بارش برف سنگین 22 بهمن سال 83، بیش از 18 هکتار از سقف سالن های کارخانه  را تخریب کردند و می خواستند به بهای زمین، زمان کارگران را بربایند.

کارخانه پوشش باوجود زیرساخت های لازم و قرار گرفتن دریکی از موقعیت های مهم جغرافیایی مأمن امنی برای توسعه سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان بود، اما متأسفانه بیش از چند سال است درگیر و دار سپری شدن پرونده های قضایی، سرنوشت این کارخانه پر قصه و پر غصه در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

رییسی در قامت رییس وقت قوه قضاییه در سفر یک روزه خود به استان گیلان از این کارخانه دیدن کرده و با تعجب از وضعیت فاجعه بار این کارخانه پر سابقه تأکید می کند که ماشین آلات و دستگاه های این کارخانه هر چه سریع تر باید نصب و فعالیت آن آغاز شود چراکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی/ رییس جمهور از پوشش بازدید کرد

اجمالی/ رییس جمهور از پوشش بازدید کرد