مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 08:522022-01-28سياسي

دفاع مقدس نماد برتری ایمان برابر شیطان است


یکی از یادگاران دوران دفاع مقدس، دفاع مقدس را نماد برتری ایمان برابر شیطان دانست و گفت: شهیدان به تکلیف خود در این دوران عمل کردند.

- ، سردار علی اکبرنژاد پنجشنبه شب در بیستمین یادواره 30 شهید بحرارم شرقی شهرستان بابل با اشاره به اراده آهنین شهدا اظهار داشت: دفاع مقدس نماد برتری ایمان برابر شیطان است ونشان می دهد که شهدا به تکلیف خود نگاه می کردند و بدون توجه به امکانات دشمن به تکلیف خود توجه و به تعهد خود با امامشان فکر می کردند.

وی افزود: شهدا هرچه را که داشتند و بالاترین سرمایه شأن را که جانشان بود در کف اخلاص گذاشتند وبا دشمن مبارزه کردند و با صبر و پایداری می شود از مشکلات عبور کرد و لازم است که شهدا را الگو سازیم.

وی ادامه داد: مسئولان ما هم باید با الگوسازی شهدا به فکر آسایش ورفاه مردم باشند زیرا شهدا مظهر عزت و افتخار جامعه اسلامی ما هستند و آنان در مسابقه مال، دنیا، مسئولیت وقدرت نیستند.

سردار اکبرنژاد ادامه داد: حیات شهدا حیات الهی است و درک آن برای ما امکان پذیر نیست و تکریم مقام شامخ شهیدان یک وظیفه و ضرورت غیرقابل انکار است که برگزاری یادواره های شهدا می تواند گامی مؤثر در این مسیر باشد چراکه توجه جوانان و نوجوانان را به پیام شهدا در راستای حفظ انقلاب و ایجاد امنیت در جامعه جلب می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس نماد برتری ایمان برابر شیطان است

دفاع مقدس نماد برتری ایمان برابر شیطان است