مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 22:222022-01-27سياسي

کارخانه نساجی شین بافت سنندج با ورود دستگاه قضا احیا شد/ 200 نفر صاحب شغل شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی رییس کل دادگستری استان کردستان شامگاه امروز در  بازدید از کارخانه شین بافت سنندج اظهار کرد: شاه کلید و محور ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان بحث تولید است و دستگاه قضایی استان کردستان به صورت جدی بدنبال حمایت واقعی از تولید است.

رییس کل دادگستری استان کردستان اذعان کرد: ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با دقت، تمامی ابعاد مشکلات کارخانجات و شرکت های تولیدی استان را بررسی می کند و تا حد امکان از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می نماید.

رییس ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان به ذکر محورهای اصلی فعالیت این ستاد پرداخت و افزود: میزان اشتغال واقعی واحدهای اقتصادی برای جامعه، امکان احیای مجدد واحد تولیدی، ارزیابی و بررسی میزان فعالیت و توانمندی مدیران واحدهای تولیدی در راستای حمایت از تولید و حفظ حقوق بیت المال و اختصاص تسهیلات دولتی و بانکی در محل صحیح خود، از محورهای اصلی ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان کردستان است.

حسینی ادامه داد: متاسفانه قریب به دو سال است که این کارخانه تولیدی تعطیل بود و با ورود کمیته عالی کارشناسی ستاد اقتصاد مقاومتی استان احیا شد و هم اکنون 58 نفر در این مجتمع تولیدی به صورت مستقیم و 150 نفر به صورت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارخانه نساجی شین بافت سنندج با ورود دستگاه قضا احیا شد/ 200 نفر صاحب شغل شدند

کارخانه نساجی شین بافت سنندج با ورود دستگاه قضا احیا شد/ 200 نفر صاحب شغل شدند