مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 17:122022-01-27اجتماعي

تحصیل 10 هزار دانش آموز ایرانی در 100 مدرسه خارج از کشور


مدارس ایرانی خارج از کشور در 2 حوزه فعالیت خود را توسعه خواهند داد که یکی در حوزه جذب دانش آموزان تمام وقت است که متشکل از فرزندان ایرانیان مامور در خارج از کشور، - فرزندان ایرانیان مقیم و یا بومیان ایران دوست که علاقه مند به آموزش های ایرانی هستند.

رییس مرکز امور بین الملل و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش گفت: هم اکنون در 100 مدرسه به بیش از 10 هزار دانش آموز ایرانی در کشورهای مختلف خدمات آموزشی ارائه می شود و در این میان هر دانش آموزی که به مدارس ایرانی رجوع می کند، به منافع فراسرزمینی کشور خود اهمیت می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ مهدی فیاضی روز پنجشنبه در حاشیه تودیع و معارفه مدیران کل آموزش وپرورش استان زنجان در جمع خبرنگاران افزود: مدارس ایرانی خارج از کشور در 2 حوزه فعالیت خود را توسعه خواهند داد که یکی در حوزه جذب دانش آموزان تمام وقت است که متشکل از فرزندان ایرانیان مامور در خارج از کشور، فرزندان ایرانیان مقیم و یا بومیان ایران دوست که علاقه مند به آموزش های ایرانی هستند.

وی افزود: دومین گروهی که این مدارس می تواند خدمات خود را توسعه دهد، آموزش زبان و هنر پارسی برای ایرانیان مقیمی است که به صورت تمام وقت در مدارس حضور ندارند و در مدارس کشور میزبان حاضر می شوند اما برای حفظ ارتباط با زادگاه پدری خود علاقه به یادگیری آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصیل 10 هزار دانش آموز ایرانی در 100 مدرسه خارج از کشور

تحصیل 10 هزار دانش آموز ایرانی در 100 مدرسه خارج از کشور