مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 15:172022-01-27اجتماعي

آیین افتتاح جمعیت هلال احمر شهرستان قرچک


آیین افتتاح جمعیت هلال احمر شهرستان قرچک با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، معاون استاندار تهران ، مدیرعامل هلال احمر استان تهران ، فرماندار قرچک ، - با حضور دبیرکل جمعیت هلال احمر، معاون استاندار تهران ، مدیرعامل هلال احمر استان تهران ، فرماندار قرچک ، مدیرکل مدیریت بحران استانداری و دیگر مسئولان برگزار شد.

بهمن خطیبی فرماندار قرچک ظهر پنجشنبه 7 بهمن ماه در حاشیه آیین افتتاح جمعیت هلال احمر شهرستان قرچک افزود: قرچک به لحاظ موقعیت جغرافیایی نزدیکی به تهران و اینکه به عنوان گلوگاه دشت ورامین محسوب می شود، باید به لحاظ امکانات مدیریت بحران یک گام از بقیه مناطق جلوتر باشد تا در هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی و غیرطبیعی به کمک دیگر مناطق نیز بیاید.

وی ادامه داد: همچنین به لحاظ بعد جمعیتی و اینکه همه ساله سرریز مهاجرپذیری بالایی است، باز هم نیازمند توجه بیش از پیش دستگاه های امدادرسان استانی و ملی به لحاظ تخصیص اعتبارات و امکانات است.

فرماندار قرچک عنوان کرد: تراکم بالای جمعیت در این شهرستان نیز موجب شده تا آسیب پذیری قرچک در بلایای طبیعی بالا رود و این ویژگی نیز باید مورد توجه مسئولان امر قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در قرچک بیان کرد: به همین دلایل است که ضرورت استقرار هلال احمر و دیگر امکانات امدادی نظیر افزایش پایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین افتتاح جمعیت هلال احمر شهرستان قرچک

آیین افتتاح جمعیت هلال احمر شهرستان قرچک