مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:222022-01-27سياسي

212 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در استان قزوین برگزار می شود


مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین گفت: حدود 212 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر توسط سازمان بسیج دانش اموزی در سراسر استان برگزار می شود.

- سرهنگ ابراهیم رسولی فر در نشست خبری که پیش از ظهر پنجشنبه در سالن اقشار سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: در سایر انقلاب ها معنویت نقشی نداشته در صورتی که انقلاب اسلامی ایران از مبانی اسلام، قیام امام حسین و مکتب عاشورا نشأت گرفته، به ادعای خودشان ماهیت انقلاب اسلامی ایران باسایر انقلاب ها متفاوت است تحولات و تغییرات در سایر انقلاب ها به صورت افقی به این معنا که طبقه و گروه خاصی بوده اما در انقلاب ایران به صورت عمودی یعنی توسط همه طبقات و گروه ها انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قزوین اذعان کرد: همه ما در هر قشر باید مراقب گفتار و رفتار خویش باشیم و در میدان نبرد برای حمایت از انقلاب ایستادگی کنیم چنانچه حاج قاسم سلیمانی در میدان نبرد حامی انقلاب بودند.

وی گفت: اگر ما خود را در پایند انقلاب و ارزش های انقلاب می دانیم باید پایبند به ارزش ها، استقلال، تقوای سیاسی و دینی باشیم.

این مسئول ابراز کرد: گام های ما چهل ساله بوده و قطار انقلاب امروز به عرصه چهل و سه سالگی وارد شده که هرکس که در این قطار حاضر شود همواره در مسیر صحیح قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

212 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در استان قزوین برگزار می شود

212 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در استان قزوین برگزار می شود