مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:172022-01-27سياسي

ایران به لحاظ شاخص های نیکوکاری جز 30 کشور نخست به شمار می رود


ایران به لحاظ شاخص های نیکوکاری جز 30 کشور نخست به شمار می رود - ایسنا/لرستان سرپرست بهزیستی لرستان گفت: ایران به لحاظ شاخص های نیکوکاری جز 30 کشور نخست به شمار می رود همایون عمودی زاده، در جلسه معاونت مشارکت ها و کارشناسان بهزیستی لرستان در خصوص استفاده از ظرفیت خیرین و نیکوکاران در تامین و ارائه خدمات به جامعه هدف، اظهار کرد: سازمان بهزیستی جز با مشارکت خیرین و مردم از عهده وظایف خود بر نمی آید.

لذا معاونت مشارکت های مردمی وظیفه ارتباط با خیرین و عموم مردم را برای رسیدن به اهداف سازمانی که همان خدمت شایسته به جامعه هدف است پر رنگ تر کند و با جدیت بیشتر و بصورت جهادی دنبال کند.

وی در ادامه با بیان اینکه کشور ایران از نظر شاخص های نیکوکاری جز 30 کشور نخست به شمار می رود، افزود: می توان با ارائه بازخورد به جامعه باعث استمرار مشارکت خیرین و بیشتر شدن پرداخت های نیکوکارانه شد.

در ادامه این جلسه معاون مشارکت های مردمی بهزیستی لرستان با بیان اینکه در 9 ماهه امسال بیش از 12 میلیارد تومان بصورت نقدی و غیر نقدی جذب مشارکت گزارش شده است، گفت: در بحث مسکن نیز 350 واحد مسکونی به خانواده معلولان واگذار شده و 20 میلیارد تومان بصورت کمک بلاعوض به مددجویان پرداخت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران به لحاظ شاخص های نیکوکاری جز 30 کشور نخست به شمار می رود

ایران به لحاظ شاخص های نیکوکاری جز 30 کشور نخست به شمار می رود