مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:072022-01-27سياسي

شکل گیری انقلاب بر مبنای معیارهای معنوی / دستاوردها را زیر سؤال نبریم


امام جمعه کوهدشت با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی ایران بر مبنای معیارهای معنوی و اخلاقی، گفت: با کوچک نمایی کارهای بزرگ، دستاوردهای نظام را زیر سؤال نبریم.

- ایسنا/لرستان امام جمعه کوهدشت با اشاره به شکل گیری انقلاب اسلامی ایران بر مبنای معیارهای معنوی و اخلاقی، گفت: با کوچک نمایی کارهای بزرگ، دستاوردهای نظام را زیر سؤال نبریم.

حجت الاسلام والمسلمین طهماسبی در سلسله نشست های گفتمانی عصر انقلاب اسلامی که در بستر فضای مجازی با موضوع تبیین دستاوردهای انقلاب ویژه فعالان رسانه ای و طلاب مدارس علمیه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب به معنای دگرگونی اساسی و بنیادی و زیر و رو کردن است و مقابل آن کلمه اصلاح تدریجی و رفرم قرار دارد.

وی تصریح کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی وقتی انقلاب کرد بعضی ها نظرشان بر اصلاح تدریجی و رفرم بود و آنها معتقد بودند که سرنگونی رژیم شاهنشاهی عملی نیست، چراکه قدرت های جهانی مثل آمریکا، انگلیس و شوری از رژیم شاهنشاهی پشتیبانی می کردند و امکان سرنگونی شاه و جایگزینی رژیم جدید وجود ندارد، لذا باید سراغ رفرم و اصلاح تدریجی رفت.

این کارشناس مذهبی با بیان اینکه رفرم و اصلاح تدریجی را قبلاً نیز در ایران دوره مشروطه داشتیم که نتیجه آن روی کار آمدن رضاخان بود، ادامه داد: امام راحل(ره) در آن زمان فرمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکل گیری انقلاب بر مبنای معیارهای معنوی / دستاوردها را زیر سؤال نبریم

شکل گیری انقلاب بر مبنای معیارهای معنوی / دستاوردها را زیر سؤال نبریم