مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 14:022022-01-27سياسي

دولت و مجلس گام های ماندگاری برای رفع مشکلات مناطق مختلف کشور بردارند


رییس جمهور در دیدار نمایندگان استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و لرستان گفت: دولت و مجلس با همکاری می توانند گام های ماندگاری برای رفع مشکلات مناطق مختلف کشور بردارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز پنج شنبه در دیدار مجمع نمایندگان استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری و لرستان با اشاره به اهمیت پیگیری و اجرای مصوبات سفرهای استانی، اظهارداشت: لازم است استانداران و معاونت اجرایی ریاست جمهوری با همکاری نمایندگان مجلس روند اجرای مصوبات را پیگیری کنند تا نتایج ملموسی برای مردم داشته باشد.

رییسی وجود پروژه های نیمه تمام فراوان را از مشکلات استان های مختلف کشور دانست و خاطرنشان کرد: دولت تلاش می کند تا حد امکان نسبت به آغاز پروژه های جدید اقدام نکند و طرح های نیمه تمام را با اولویت ضروری بودنشان برای زندگی مردم و میزان پیشرفت فیزیکی و اعتبار مورد نیاز، تکمیل کند و در اختیار مردم قرار دهد.

رییس جمهور با تاکید بر ضرورت توجه به صنایع تعطیل شده و نیمه تمام گفت: راه اندازی و فعال سازی این گونه صنایع با توجه به اینکه زیرساخت های آن آماده است می تواند در اشتغال و رونق تولید نقش بسزایی داشته باشد و دولت در این زمینه کارگروه فعالی در حوزه معاون اول تشکیل داده تا مشکلات این صنایع برطرف و فعال شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت و مجلس گام های ماندگاری برای رفع مشکلات مناطق مختلف کشور بردارند

دولت و مجلس گام های ماندگاری برای رفع مشکلات مناطق مختلف کشور بردارند