مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:322022-01-27فناوري

چرا سازمان ها باید از Toll free استفاده کنند؟


اگر کسب و کار یا سازمانی دارید که ارتباط مستمر با مشتریان یا ارباب رجوع، با صرف کمترین هزینه و بهترین بازخورد از اهداف و برنامه های شماست، سرویس Toll free یا خطوط تلفن ****9000 می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

- اگر کسب و کار یا سازمانی دارید که ارتباط مستمر با مشتریان یا ارباب رجوع، با صرف کمترین هزینه و بهترین بازخورد از اهداف و برنامه های شماست، سرویس Toll free یا خطوط تلفن ****9000 می تواند گزینه ای مناسب برای شما باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام آسیاتک، تاکنون عبارت VOIP یا Voice Over Internet Protocol به گوش تان خورده است؟! تا بحال بر بستر اینترنت و بدون استفاده از برنامه ای که در گروه پیام رسان ها قرار گیرد، مکالمه تلفنی داشته اید؟ پاسخ شما چه آری باشد چه نه، باید گفت بستری که چنین فضایی را بر ارائه این خدمت یا سرویس فراهم کرده است، همان VOIP یا سرویس ارائه صدا بر بستر اینترنت است؛ در حقیقت این سرویس به کاربران اجازه مکالمه بر سیستم های دیجیتال را می دهد.

حال باید پرسید، اساساً چرا باید به جای تلفن های کابلی از این سرویس ها استفاده کنیم؟ برای پاسخ جامع و مانع به این پرسش باید به سراغ یکی از اشکال بی نظیر و بسیار مفید این سرویس به نام Toll free برویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا سازمان ها باید از Toll free استفاده کنند؟

چرا سازمان ها باید از Toll free استفاده کنند؟