مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 13:122022-01-27اجتماعي

بارش باران و برف در بخش هایی از تهران


طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان امروز (7 بهمن ماه) ابری و با نفوذ سامانه بارشی تا صبح جمعه (8 بهمن ماه) در بعضی ساعات در بخش های جنوبی همراه با بارش باران و در نیمه شمالی استان بارش باران و برف و در ارتفاعات مه و بارش برف و کولاک پیش بینی می شود.

- طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان استان امروز (7 بهمن ماه) ابری و با نفوذ سامانه بارشی تا صبح جمعه (8 بهمن ماه) در بعضی ساعات در بخش های جنوبی همراه با بارش باران و در نیمه شمالی استان بارش باران و برف و در ارتفاعات مه و بارش برف و کولاک پیش بینی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی از پنجشنبه شب تا جمعه شب (7 تا 8 بهمن ماه) در پاره ای نقاط به ویژه بخش های جنوبی و غربی استان گاهی وزش باد شدید و در ارتفاعات کولاک برف پیش بینی می شود و از پنج شنبه تا شنبه (7 تا 9 بهمن ماه) کاهش محسوس دما و یخبندان سطح زمین به ویژه در نیمه شمالی استان مورد انتظار است.

از شنبه تا دوشنبه (9 تا 11 بهمن ماه) آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد و در نواحی پرتردد در بعضی ساعات انباشت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران و برف در بخش هایی از تهران

بارش باران و برف در بخش هایی از تهران