مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 09:472022-01-27بين الملل

هشدار ایران به اروپا درباره پناهجویان افغانستان


نماینده ایران در نشست شورای امنیت سازمان ملل تصریح کرد اگر جامعه جهانی نتواند به موقع به ایران کمک کند، قادر به ادامه حمایت خود از پناهجویان افغان که از طریق ایران به دنبال رفتن به اروپا هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صداوسیما از نیویورک؛ نماینده ایران در نشست شورای امنیت گفت: به دلیل اعمال تحریم های آمریکا، منابع مالی ایران محدود شده است.

نماینده ایران تصریح کرد بدیهی است که اگر جامعه جهانی نتواند به موقع به ایران کمک های لازم ارائه کند، ما به تنهایی قادر به ادامه حمایت خود از پناهجویان افغان که تعداد زیادی از آن ها از طریق ایران به دنبال رفتن به اروپا هستند، نخواهیم بود.

ما بار دیگر از جامعه بین المللی و به ویژه کشور های کمک کننده می خواهیم که به مسئولیت های خود عمل کنند و منابع مالی جدید را به همسایگان افغانستان برای کمک به پناهندگان و آوارگان اختصاص دهند.

آزادسازی دارایی های مسدود شده افغانستان، که برای احیای اقتصاد افغانستان و نجات جان مردم ضروری است، به هیچ وجه نباید سیاسی و مشروط باشد.

نماینده ایران در نشست شورای امنیت درمورد وضعیت افغانستان گفت: جمهوری اسلامی ایران در چهل سال اخیر تمام توان خود را برای حمایت از مردم افغانستان بکار گرفته داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ایران به اروپا درباره پناهجویان افغانستان

هشدار ایران به اروپا درباره پناهجویان افغانستان