مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 بهمن 1400 ساعت 08:572022-01-27سياسي

دستور رسیدگی به تخریب درب یک منزل در کرمان


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از رسیدگی به موضوع و دستور فوری در خصوص تخلف ماموران در تخریب درب منزل خانواده کرمانی و تعقیب و بازداشت مامور متخلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، دادخدا سالاری در خصوص پخش کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تخریب درب منزل یک خانواده کرمانی افزود: هیچ کدام از مقامات قضایی در زمان اجرای حکم حقوقی در صحنه این ماجرا حضور نداشتند و مطالب عنوان شده در خصوص حضور دادستان و نمایندگان دادستان در این صحنه، خلاف واقع است.

وی با اشاره به اینکه اجرای حکم از سوی محاکم حقوقی صادر شده و ارتباطی به دادسرا ندارد، ادامه داد: اجرای این حکم نیز توسط محاکم حقوقی صورت گرفته است.

مدعی العموم در استان کرمان تصریح کرد: با توجه به تخریب انجام شده و ایجاد رعب و هراس برای اعضای این خانواده بویژه کودکان ساکن در این منزل مسکونی، بلافاصله پس از اطلاع در این خصوص به عنوان مدعی العموم به عنوان حافظ امنیت، آسایش و اموال مردم دستورات لازم صادر، پرونده تشکیل و مامور متخلف اجرای احکام بازداشت شد.

سالاری ادامه داد: دادستانی کرمان حراست از امنیت عمومی و تامین آرامش مردم را از اولویت های خود می داند و با هر فردی که این امنیت را مخدوش کند، برابر مقررات با وی برخورد خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور رسیدگی به تخریب درب یک منزل در کرمان

دستور رسیدگی به تخریب درب یک منزل در کرمان