مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 20:572022-01-26حوادث

5 هزار متر مربع از اراضی ملی متصرف شده در اهواز آزادسازی شد


فرمانده انتظامی خوزستان از آزاد سازی پنج هزار متر مربع از اراضی ملی متصرف شده توسط زمین خواران به ارزش 250 میلیارد ریال در اهواز خبر داد.

- ، سردار سید محمد صالحی درباره جزییات خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه همه جانبه با جرایم اقتصادی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی خوزستان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات تخصصی، موفق به کشف یک فقره تصرف غیر قانونی به متراژ پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در شهرستان اهواز شدند.

وی افزود: در تحقیقات به عمل آمده توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی مشخص شده که متهم بدون هیچ گونه مجوزی، اقدام به تصرف غیر قانونی اراضی ملی کرده که پس از هماهنگی با مقام قضایی متهم دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خوزستان با بیان اینکه اراضی مذکور رفع تصرف شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش زمین های تصرف شده را بالغ بر 250 میلیارد ریال برآورد کردند.

سردار صالحی با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی یادآور شد: پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت اقتصادی برخورد قانونی می کند.

وی گفت: از همه درخواست می شود که در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک و غیر قانونی در حوزه جرایم اقتصادی در سرتاسر استان، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 هزار متر مربع از اراضی ملی متصرف شده در اهواز آزادسازی شد

5 هزار متر مربع از اراضی ملی متصرف شده در اهواز آزادسازی شد