مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 19:472022-01-26اجتماعي

رویداد «نوآوری های آموزشی چهارسوق» به ایستگاه سیزدهم رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، این رویداد توسط موسسه مطالعات راهبردی تعلیم و ‏تربیت برهان و با مشارکت گسترده افراد، سازمان ها و نهاد های فعال حوزه آموزش به صورت سالانه برگزار می شود.

- رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق به ایستگاه سیزدهم رسید سیزدهمین رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق بزرگ ترین رویداد مردم نهاد جامعه فعالان تعلیم و تربیت کشور، با هدف ‏شبکه سازی، انتقال تجربیات نوآورانه بومی، تقویت انگیزه های تحولی و امید به آینده، 27 تا 29 بهمن ماه سال 1400 به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، این رویداد توسط موسسه مطالعات راهبردی تعلیم و ‏تربیت برهان و با مشارکت گسترده افراد، سازمان ها و نهاد های فعال حوزه آموزش به صورت سالانه برگزار می شود.

رویداد نوآوری های آموزشی چهارسوق در سال 1392 متولد شد تا موج امیدواری بیشتری به درون دنیای تعلیم و تربیت وارد ‏شود.

چهارسوق اجتماعی ‏است برای تجلی حرکت های امیدبخش و نوآورانه آموزشی و تربیتی؛ و محلی است برای ‏اشتراک گذاری ایده ها و تجارب فعالان زیست بوم تعلیم و تربیت کشور.

‏سخنرانی های کوتاه و امیدبخش نقش آفرینان حوزه تعلیم و تربیت به همراه پرسش و پاسخ، فعالیت های متنوع برای ایجاد ارتباط و شبکه سازی میان شرکت کنندگان و نشست های ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «نوآوری های آموزشی چهارسوق» به ایستگاه سیزدهم رسید

رویداد «نوآوری های آموزشی چهارسوق» به ایستگاه سیزدهم رسید