مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 18:572022-01-26فرهنگي

داراب میزبان جشنواره ملی نمایشنامه خوانی سردار عشق می شود


جشنواره ملی نمایشنامه خوانی سردار عشق، 7 بهمن ماه جاری به میزبانی شهرستان داراب برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از داراب، رییس انجمن نمایش شهرستان داراب با اعلام این خبر بیان کرد: این جشنواره 7 تا 10 بهمن ماه و با حضور 10 گروه نمایشی از سراسر کشور، در بخش نمایشنامه خوانی به میزبانی انجمن نمایش شهرستان داراب برگزار می شود.

محبوبه اقبال افزود: شهید سپهبد قاسم سلیمانی را بی هیچ تردید باید بزرگترین شخصیت حماسی میدان مقاومت اسلامی بدانیم؛ شخصیتی که به واسطه نقش بی بدلیل در روایت اندیشه و فرهنگ مقاومت همواره به عنوان یک الگوی در دسترس در جامعه کشور های مقاومت اسلامی مطرح بوده و هست.

وی گفت: همین جایگاه شاخص باعث شد تا پس از شهادت سردار دلها، مردم که خود را وامدار مرام و مکتب او می دانستند به اشکال مختلف برای جادوانه نمودن یاد و خاطره اش تلاش کنند.

رییس انجمن نمایش شهرستان داراب ادامه داد: اندیشه سردار دلها هنگامی موثر واقع می شود که در مسیر زمان به مکتب بدل شود و برای این مهم نیازمند بازخوانی و بسط مکرر است، حلقه نقش آفرین در این میان ، هنر و محصولات هنری است ، هنرمندان با این نگاه دست به خلق آثار مختلف هنری زده اند تا به روش های مختلف ادای دینی به مقام شامخ این شهید بزرگوار داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داراب میزبان جشنواره ملی نمایشنامه خوانی سردار عشق می شود

داراب میزبان جشنواره ملی نمایشنامه خوانی سردار عشق می شود