مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 18:422022-01-26سياسي

فرصت برابر برای معلولان در استان سمنان ایجاد می شود


سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ایجاد فرصت برابر برای معلولان، نابینایان و ناشنوایان امری است که کارگروه فرهنگی اجتماعی استان در دستور کار دارد.

- ، احد ریواده بعد از ظهر چهارشنبه در نشست جامعه توان خواهان، نابینایان و ناشنوایان استان سمنان به میزبانی استانداری با بیان اینکه ایجاد فرصت برابر برای معلولان، نابینایان و ناشنوایان امری است که کارگروه فرهنگی اجتماعی استان دنبال می کند، بیان کرد: از ظرفیت های قانونی موجود برای تحقق این مهم بهره گیری شود.

وی با بیان اینکه چالشها، موانع و محدودیت ها در خصوص اجرای هرچه بهتر قانون حمایت از جامعه نابینایان، ناشنوایان و معلولان جسمی حرکتی باید بررسی، رسیدگی و برطرف شود، افزود: نشست های با انجمن ها و نمایندگان جامعه نابینایان، ناشنوایان و معلولان جسمی حرکتی استان با حضور مدیران اجرایی مرتبط به صورت مستمر برگزار شود همچنین یک تشکل حقوقی قوی و رسمی باید برای جامعه هدف ما در استان در این حوزه ایجاد شود تا اجرای برنامه ها و تحقق مطالبات این عزیزان تسریع یابد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با بیان اینکه اولین راهبرد ما باید این باشد که بسترهای مشارکت مردم در قالب انجمن ها، تشکل ها و خیریه ها تقویت شود تا بتوانیم شاهد اجرای مؤث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت برابر برای معلولان در استان سمنان ایجاد می شود

فرصت برابر برای معلولان در استان سمنان ایجاد می شود