مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 18:322022-01-26فرهنگي

روح نمایشگاه طراحی 1975 ایتالیا در تهران زنده شد


پیش نمایشِ اولین نمایشگاه بین المللی طراحی ایتالیایی ـ ایرانی توسط سفیر ایتالیا در تهران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیش نمایش ویژه اولین نمایشگاه بین المللی طراحی ایتالیایی ـ ایرانی با عنوان Domus Design - تهران 2022 ، به طور رسمی در 24 ژانویه توسط جوزپه پرونه ، سفیر ایتالیا در تهران افتتاح شد.

نمایشگاه Domus Design - تهران 2022 در نیمه دوم ماه مارس 2022 به مناسبت روز جهانی طراحی ایتالیایی در پایتخت ایران برگزار خواهد شد.

این پیش نمایش در یکی از ساختمان های تاریخی مجموعه مربوط به دوره قاجار که محل اقامت سفیر ایتالیا است، با حضور والتر ماریوتی ، سردبیر مجله Domus ، که به همین مناسبت به تهران سفر کرده است، برگزار شد.

این پیش نمایش، از نمایشگاه تاریخی Domus Design که در سال 1975 در تهران به ابتکار مجله میلانی با نمایش 280 قطعه از بهترین های طراحی های جهان برای خانه و صنعت اثر 116 طراح برگزار شد، الهام گرفته است.

پرونه در مراسم افتتاحیه اعلام کرد: نمایشگاه جدیدی که در تهران سازماندهی کرده ایم، قصد دارد روح نمایشگاه تاریخی که توسط Domus در سال 1975 برپا شده بود را از سر بگیرد و مراحل اصلی همکاری ایتالیا و ایران در بخش طراحی را دوباره مرور کرده و پیوند ویژه بین ایتالیا و ایران، که از دهه 1950 به بعد هرگز دست از تولید طرح هایی با زیبایی کمیاب برنداشته است، را برجس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روح نمایشگاه طراحی 1975 ایتالیا در تهران زنده شد

روح نمایشگاه طراحی 1975 ایتالیا در تهران زنده شد