مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 بهمن 1400 ساعت 18:172022-01-26سياسي

احداث زباله سوز و احیای رودخانه ها 2 درخواست شورانشینان رشت از رییسی


در جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت از احداث زباله سوز و احیای دو رودخانه گوهررود و زرجوب رشت به عنوان تقاضای بحق مردمان رشت و منتخبینشان در شورای ششم در سفر ریاست جمهوری به گیلان تاکید شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، رییس شورای اسلامی شهر رشت عصر امروز در بیست و سومین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به سفر رییس جمهور و هیات دولت به شهر رشت و گیلان اظهار کرد: مردمان شهر رشت و گیلان همواره به میهمان نوازی شهره عام و خاص بوده اند و ان شاا خاطره ای خوبی از این سفر برای رییس جمهور و وزرا و همچنین برکات خوبی برای مردمان شهر رشت و گیلان رقم بخورد.

  وی با بیان اینکه از مدیران عالی دولت در گیلان تقاضا داریم لایه های پنهان مشکلات شهر رشت و گیلان را به خوبی به اطلاع رییس جمهور برسانند، افزود: دغدغه های مردم به صورت مطلوب به دولتمردان اطلاع رسانی شود.

  عدم دعوت از اعضای شورای شهر رشت در سفر ریاست جمهوری به گیلان رییس شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به اینکه شهر رشت به عنوان مرکز گیلان یک سوم از جمعیت استان را به صورت ثابت در درون خود جای داده است، بیان کرد: تا این لحظه از بنده و دیگر همکاران شورایی ام به عنوان منتخبین مردم مرکز گیلان، دعوتی به منظور ملاقات در سفر ریاست جمهوری انجام نشده و قصد داریم از این تریبون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث زباله سوز و احیای رودخانه ها 2 درخواست شورانشینان رشت از رییسی

احداث زباله سوز و احیای رودخانه ها 2 درخواست شورانشینان رشت از رییسی